زود قضاوت نکن


خودت میدونی خدا خیلی تنهام دستمو بگیر

 

 

 

 

 

 

 از چی بگم خیلی سخت ی روز تمام ارزوهات نقش بر اب شه یک روز

 

 

بفهمی تو اون خانواده ای که زندگی کر تعلق نداشتی یک عمر بهت

 

 

دروغ گفتن با احساساتت بازی کردن بفهمی همون کسی که اینقدر

 

 

دوستش داشتی یک عمر بهش بابا میگفتی قاتل مامان واقعیت بوده

 

 

بفهمی همون ادم باعث جدایی  بابا و مامانت شدن بفهمی همون ادم

 

 

به خاطر منافع شخصی خودش زندگییشونو خراب کرده خیلی سخت

 

 

ارزوی دیدن مامانت به دلت مونده باشه حتی یک عکس ازش نداشته

 

 

باشی تا چند پیش به خیال خودم خیلی ادم بزرگی بودم از هیچی

 

 

محتاجمند نبودمی هیچی ....    اما امروز  .....  بفهمی همون داداشی

 

 

که جونشو براش میدادی همون که همیشه از دوریش عذاب کشیدی

 

 

همون ادمی که همیشه ازت عذر خواهی میکرد و بهونش این بود که

 

 

خیلی شلوغ سرش این روزا خودش یک خانواده دیگه داره برای خودش

 

 

داداش و ابجی داره همونی که تا همه چیزو فهمید حتی از برنامش نزد

 

 

بیاد دیدنت به قران هیچ کدوم نمیفهمی  اینقدر بغض دارم که بیشتر

 

 

نمیتونم ادامه بدم  خیلی سخت برای شروع سال نو هیچکی بهت عید

 

 

رو تبریک نگه خیلی سخت وقتی میبینی همه مردم شادن تو فقط نگاه

 

 

میکنی وقتی حتی دیگه جایی نداری بری باید یک کارتون خواب شی

 

 

   خیلی سخت این همه دوستانی که دم از رفاقتشون میزدند کوکی

 

 

بودند رفاقتشون پولی بوده امروز تو سختی حتی یک ثانیه هم برات وقت

 

 

ندارن دیگه حتی هیچکی حال و حوصله شنیدن حرفاتو نداره و مجبوری

 

 

بیای تو فضای مجازی برای خودت بگی و بریزی تو خودت    نمیدونم به

 

 

کدامین گناه نکرده این همه تقاص باید بدم  ولی با تمام این بدی ها یک

 

 

عشق داشتم که اندازه دنیا دوستم داشت که عشقش دروغی نبود

 

 

عشقمون از نگاه و پولکی نبود با قلبمون عشقمونو پیوند زده بودیم  با

 

 

تمام وجودمون بزرگترین ارزوی زندگیم بود ارزوم بود ی روزی با هم زیر

 

 

یک سقف مشترک زندگی کنیم هیچ وقت تنهام نذاشت حتی تو این

 

 

شراییطم با این وجود که او الان خیلی خیلی از من موقعیتش بهتر هزار

 

 

چی داره و من الان ..... امان دنیا اونم هم ازم گرفت مجبورم کرد برای

 

 

خوشبختی یارم بکشم عقب مجبورم کرد زیر قولم بزنم هانی نفس

 

 

نمیدونم یک روز این مطالبمو بخونی یا نه میخام بدونی از ته قلبم با تمام

 

 

وجودم دوست دارم حتی اینقدر که خودم میرم چون لیاقتت از من بیشتر

 

 

چون من دیگه اشغال شدم   دیگه نمیتونم ادامه بدم بغض داره خفم

 

 

میکنه    خدااااااااا خیلی خستم ....

 

 

                        

 

                                     فقط التماس دعا دارم از کسایی که پست رو دیدن 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط nima   


قالب جدید وبلاگ پيجك دات نت